lørdag den 22. december 2012

I'm back!..

Det er ved at vaere rigtig mange maaneder siden mit sidste indlaeg, men med en travl ny hverdag har jeg haft svaert ved at finde tiden til at skrive og vaere kreativ.. men nu er jeg tilbage! : )

HURTIG UPDATE:
Siden mit sidste indlaeg er der sket en hel masse. Jeg er bl.a. flyttet til Danmark, begyndt at studerer, flyttet ind og ud af min mormors lejlighed, faaet mit eget og saelger groentsager som en tosse i Torvehallerne naar jeg ikke er paa skolebaenken.

I disse dage er jeg "hjemme" i Seattle for at holde jul med familien, inden at jeg skal vaere tilbage til en eksamen der venter i begynelsen af januar. - efter ikke at have set mine soeskene og foraeldre i knap fem maander er det virkelig dejligt at vaere hjemme i reden igen.

Udover at jeg har savnet min familie har jeg ved gud ogsaa savnet at vaere kreativ. Saa meget at jeg de sidste to dage slet ikke har kunne lade mine kreative ting ligge naar jeg har haft et ledigt oejeblik. I droemmer ikke om hvordan mit vaerelse ser ud lige pt. med papir, lim, klister, sakse og ikke mindst GLIMMER ud over det HELE. Jeg fik en ordre paa ti personlige gaveaesker (med glimmer navneskilte) af min gamle chef, som jeg ikke kun sige nej til, saa det skyldes de foerste 3 centimeter af det glimmer lag der er over hele mit vaerelse samt mit toej og ansigt.

Imorgen vil jeg uploade dagens store "kreaprojekt", naar jeg har faaet taget et billede i dagslys. : )





Ingen kommentarer:

Send en kommentar