onsdag den 26. december 2012

1000 minder paa en tavle..






Nu er tiden kommet til at jeg skal pakke min hjoet elskede magnet tavle ned.. Det er et meget bitter sweet moment som jeg har udskudt i meget lang tid. Paa tavlen er der magneter, postkort, billeder, dimser, dutter i virkelig mange lag og ikke mindst utallige minder fra de svy aar jeg har boet i Seattle.

Tavlen har vaeret en meget stor del af mit vaerelse her i Seattle og har ogsaa vaeret med til at give mig inspriration til nye projekter hver gang jeg har siddet ved mit skrivebord. Det er ikke nogle hemlighed at jeg har svaert ved at give slip paa mine ting, saa i stedet for at skille mig af med tingene paa tavlen har jeg planer om at jeg en dag skal lave en stor scrapbook med alle tingene.   

Ud over at jeg har samlet postkort, billeder og smaa dimser paa tavlen har jeg ogsaa en efterhaanden ret stor samling af magneter fra hele verden. - Min mor, soester og jeg gjort det til en tradition at vi skal ha' en magnet med hjem fra alle de steder vi rejser og besoeger. 

Det "sweet moment" af hele "nedrivning" er de gode minder jeg bliver mindet om og saa tanken om at jeg skal hjem og starte paa en hele ny tavle. : )



Ingen kommentarer:

Send en kommentar