mandag den 24. december 2012

En glaedelig jul & en blomster eksplosion..


Glaedelig jul allesammen! Saa fik jeg endelig taget et billede af min blomster produktion. Det er simpelthen saa dejligt at vaere hjemme igen. Jeg har haft saa travlt de sidste par maaneder at jeg ikke har haft tiden til at tage en time-out og fordybe mig i et krea projekt, saa fem maaneders laengsel blev til +50 silkepapirs blomster.

Blomsterne har jeg lavet med silkepapir, groent blomstertape, glimmer og blomster staaltraadspinde.

Ud over juleindkoeb, julehygge, et par turer til Joann (hobbybutik), en mislykket tur til frisoeren (ligner en puddel - men "det er jo kun haar" ik'!?), er jeg saa smaat begyndt at pakke mit vaerelse ned, saa  min soester kan overtage det. - Igaar aftes var det mit walk-in der fik turen... Gud! fader! bevar! os!.. hvor har jeg  faaet anskaffet mig meget skrammel det sidste syv aar.

Nu skal der julehygges! Har vaeret paa jagt hele morgen efter et gingerbread house med min soester, saa nu skal der pyntes, ses Jul i Valhal med en varm kop chai..

God jul og best wishes herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar