lørdag den 16. marts 2013

OnE/fOuR oF a KiND..

Saa fik jeg endelig tid til at give mine bare IKEA tidsskriftsamlere mit personlige touch. : D 

Tapetet koebte jeg for et par uger siden hos Retro Villa. - Jeg var meget i tvivl hvilken design/farve jeg skulle koebe, men er blivet rigtig glad for min beslutning om at gaa med dette tapet i de groenne nuancer.   








Det optimale er selvfoelgelig at man bruger tapetklister, men eftersom at jeg ikke lige havde det ved haanden, kastede jeg mig ud i det med en masse "boerne" lim fra Soestrene Grene.


Ved hjealp af en hobbykniv fra Tiger og en lineal lykkedes det mig af faa skaaret tapetet saa moensteret "bevares" paa de fire tidsskriftsamlere.


Jeg er endnu ikke helt sikker paa hvordan de skal staa i min reol. Om de alle skal staa sammen eller om de skal staa to og to.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar