søndag den 31. marts 2013

Mums paa den gode og sunde maade..

Saa er ferien ved at vaere slut.. Jeg har haft en dejlig uge; ribbene har haft det meget bedre, min storebror har vaeret paa visit, jeg har arbejdet lidt, slappet af, vaeret et smut i sommerhus, paa Lousiana, vaeret sammen med familien og ikke mindst nydt at have ferie.

Idag har staaet paa vasketoej, indkoeb og saaning i mine mini drivhuse. Her til aften fik jeg lyst til at eksperimentere og kastede mig ud i af lave mine helt egne "veggie patties"... og hvis jeg selv skal sige det synes jeg at de blev vildt gode.  : D


Jeg blandede revet guleroedder, squash, hakket broccoli, loeg, aeg, rasp, hvidloegs salt, salt og peber og stegte dem i kokosoile.

Mulighederne er uendelige naar det kommer til "patties" og det er bestemt kun fantasien der saetter graensen hvad angaar brugen af ingredienser.

Jeg haaber at i allesammen har en dejlig Paaske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar