torsdag den 14. marts 2013

Amsterdam, 20 & en tur ned af trappen..



























Det er snart ved at vaere et par uger siden jeg sidst har faaet skrevet, saa her faar I et lille hurtigt resume af de sidste par uger i mine sko:

Det meste af vinterferien tilbragte jeg sammen med en gammel veninde fra USA, som lige for tiden bor og arbejder i Amsterdam. I fem dage stod den paa sightseeing, krea, byturer og ikke mindst hygge.  


























Vi var blandt andet ude i en lille Hollandsk landsby, hvor vi saa traesko blive lavet.





Jep, saa blev det min tur! Fylde 20 aar foerst paa maaneden som blev fejret med lagkage i min lille bitte hybel sammen med familien. Min mor og lillesoester er ovenikoebet hjemme paa visit hvilket er top dejligt. : )

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes aabenbart at jeg skulle tage den paa ryggen ned af trappen paa vej til skole i sidste uge, hvilket resulterede i at jeg nu har et par braekket/trykket ribben.

Jeg haaber snart at smerterne vil aftage, saa at jeg kan komme igang med min normale hverdag, hvor jeg selv kan komme ud af sengen og tage mine egne sko af og paa igen..

Ha' en fantastisk weekend allesammen! : )



Ingen kommentarer:

Send en kommentar